Aj aj....

Hej och hopp igår när vi skulle gå och se sommaren med göran så skulle jag cykla runt ett staket och då halkde jag och min vänstra fot får in i hjulet och det började rina blod jag skrek och  Isabels föräldrar kom ut och jag fick linda med bandage runt såret . Dom sa att jag hade fått ett jack vid nagelbandet. Ganska läskigt och jag kommer antagligen få en blånagel.
Men nu idag mår jag bättre, och vi ska typ åka till vårdcentralen och titta på foten men jag vet inte säkert. Okej, det kanske är lite konstigt att jag gick på bio fast än det där med foten men det kändes bra när vi var hemma hos Isabel men sen när vi hade sett på bion hade foten domnat av. Okej, det var inte häller så konstigt att den domnade av, när jag såg på bio eftersom man bara sitter still. Men jag kan helt enkelt bara glad över att jag har sett den och att det gick bra.
Man kan ju inte precis spola tillbaks tiden med en fjärkontrol.
eller?

tjooba 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ATT DEN VAR BRA! //Nicole:)

2009-08-12 @ 13:08:16
URL: http://iamsupergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0