Det här inlägget är till dig...

Hej!
Amanda ville att jag skulle skriva ett inlägg, så det här inlägget är till henne :)
Först i morse/lunch så var jag och fotade med Amanda, Malin och Nike det
gick bra och så men jag fick som halta lite på grund av foten. Men sedan när jag kom hem så ville mamma att vi skulle åka ni och se så att det onte var något brutet eller så, ja vi åkte ju då till backens vårdcentral hon/läkaren titade på foten och sedan så sa hon att vi skulle upp till sjukhuset och där skulle jag rönka. Dom tog bilderna också, men sedan så kom dom ut igen och ville ta fler bilder så vi tog bilderna men, sedan fick jag ligga där inne ett tag och vänta sen fick jag gå ut i väntrummet och vänta ännu mer.
 Som ni förstår var det ganska mycket väntan.
Men tillslut kom dom ut och då så var ju såklart inget brutet!
Ja det var min roliga och långa vänt-dag :D

tjoobaa!

Jag önskar min fot hel.....
hur gick det så fel?

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg

hihi, ett inlägg till mig? gulliiiis.

Vad bra att det gick bra för din fot :) <3

2009-08-12 @ 21:03:38
URL: http://footografier.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: :] Tack !

Du kommer också alltid vara lika söt å go :)

2009-08-12 @ 22:00:23
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0