Första repet i 6:an!

Hej Idag så hade vi brännboll på gympan det var super kul!
Inte för att jag varva eller så men :I...
det var kul ändå :)
Men sen så hade vi typ inte så många andra ämnen än typ läsa också ;) (hehe)
Så åkte vi ju så klart och repade ! Första repet i 6:an!!! Sjukt kul och härligt ;)
Men nu är det ju så att vi  (RUT) ska spela på torget i oktober i en konsert med massor av band och vi är ett av dom !!
(haha!) Ja, så då kanske vi måste repa lite extra också har vi nya låtar. Vilket leder till att man måste öva mer hemma också, det ska iaf jag börja göra ! ;D
Men nu ska jag kanske vara med Amanda och nike, och kanske någon till ! ;)
Så nu ska jag väll ta och ringa dom.

tjaoooi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0