i morgon gäller det..

Hej!
I morgon så är det UPPROP!
Yeha! Äntligen dags för school, men nu
jag är hos mormor och morfar! (har varit här ett tag men..)
Japp, så på stan så köpte jag ett par eller  rättare sagt så hade jag fåt pengar av
mamma innan jag får på stan till..... innebandy-glasögon ;D (yesyesu!)
Men till middag så åt jag köttgryta som är mums!
Pappa ska typ komma och hemmta mig vid sju så det har blir nog sissta inlägget i kväll antar jag..
(p.ga det där medlet!) Det suger ;(  
Men jag får helt enkelt vänta tills i morgon..
see ya ;D

Kommentarer
Postat av: KawaiiFlicka

Vi åt också köttgryta xD //Nicole

2009-08-18 @ 19:44:14
URL: http://supergirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0