IN DIE STADT!

tjena!
Överskriften står på tyska om ni undrar och det betyder i staden! ;D
hahah! Men jag ska faktiskt till stan i dag med mamma :)
Det kanske inte är det bästa vädret, men vi ska ju trots allt bara gå i affärer.
Jag behöver verkligen titta på jeans för i dag när jag titta i min garderob....INGA JEANS!
Det är sant inte ett ända par, för jag måste ha rensat ut alla som var för små så nu
behöver jag verkligen köpa mig ett par :)
Men jag ska nog hitta mig ett par jeans trots allt!

Kommentarer
Postat av: tine

nejnej det betyder i staden ;) hoppas du hittar ett par snygga byxor iallafall pusspuss!

2009-08-29 @ 13:56:12
URL: http://bakomdatorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0