Milksake....


Hej Idag har jag och Agnes ätit och gjort milkesake som ni ser här ovanför :)
Jag tyckte att den vart jättegod men kanske lite sur, vi kanske skulle haft i lite socker ;)
Men här kommer mitt och Agnes recept på mikesake....

MILKSAKE RECEPT
av : emma & agnes

Du behöver; Mjölk, deciliter-mått, en skål/plastburk med bär som hallon,jordgubbar & smultron m.m.,
glass, mixer och socker.

Så här gör du;
Börja med att ta fram alla saker.
Sedan häller du upp 5 dl i mixern Medans häller en annan person i bären.
Efter det her du i glassen och du kan gärna ta en sked och röra om den lite så att den blir extra god!
Sen strör du ut ett tunt lager med socker.
Sen är det bara att mixa tills den smakar bra :)

och.......Varsågod!!!!!

(P.S Du behöver inte följa mitt recept men du får gärna ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0