IMAGE

Hej!
Hemma hos malin så satte vi mest vid datan men innan vi får till mig vid 1-halv 2 så tog jag lite bilder på malin efter den här texten ser du dom ;)
Men sen så åkte vi (jag och malin) hem till mig och gjorde spagetti och tomatsås och korv lite rolig blandning ;)
Namen vi tog både tomatsås och korv så vi fick välja :D
Till det skar vi upp lite gul paprika och lite bubbeldricka (mums!)
Sen så spelade vi ett parti plocke pinn?
Det var jättekul men malin vann så klart !!
Men nu kommer ju så klart bild resultat =)









ska på kvantum nu men jag skrvier väll i kväll!
Caio ;)


Kommentarer
Postat av: KawaiiFlicka

FIINA BILDER ;D // Nicole

2009-08-17 @ 19:07:20
URL: http://supergirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0