årets första papparkakor!

Hej på er allesammans! =) Idag bakade jag årets första pepparkakor! Otroligt goda blev dom, om jag får tala för mig själv! Jag hann tyvärr  inte skriva nåt igår, men som dom flesta var iaf våran klass ute och lussade. Vi var på 6 olika ställen, från kl.07.45-15.00 ca... Vilket betyde att jag var ap-tröööött när jag kom hem! Men sen skulle vi åka på middag hos min kusin som fyllt 18 år (GRATTIS, GRATTIS UNNI!) Men det var absolut inget fel på det. Utan det var verkligt supermysigt! Sen när vi kom hem vi åtta-nio tiden tittade slog jag på teven och kollade på idol finalen! Men i den lååånga pausen, så somnade jag! (så trött som jag var..) Aja, det var väl okej att Erik vann, för mig så spelade det egentligen ingen roll! =) Nu ska jag slå in lite julklappar, så vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Malin

Shit, jag har inte börjat köpa några julklappar än haha :P

2009-12-12 @ 13:18:27
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0