Coraline - film

Igår kväll var malin och tea här vi pratade, spelade in en liten "musik-video" med malins filmkamera som hon fick i julklapp! Den kanske dyker upp på hennes blogg som ni kan hitta här ; Malins.blogg. fast bara så ni vet vart vi lite flum så den är "lite" oseriös (aahah, gud vad jag känner mig skills just nu!) Iallafall, så såg vi en film igår också som jag hade hyrt, som hete Coraline. Den var faktiskt väldigt läskig! Även fast man inte kan tro det om animerade filmer... nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder från igår m.m. Sen kommer det dyka upp lite fler både vintriga och juliga - bilder!

malins kamera - foto; Tea




                                        också filmen....
                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0