Jag har varit ute och vandrat i snön..

Japp,det är precis va jag har gjort! För på fredag ska jag och Amanda ha en liten träff eller vad man ska säga, och prata om filmen som vi ska göra! :) så då var vi alltså ute och lämnad ut ett par (inbjudningar) typ,,;) ja, sen har jag och Amanda varit lite med hugo( vi spelade lite spel m.m.) sen nu så har jag varit hemma en stund ") Imorgon är det julkonsert! Och sen är det som mest sång som står på shemat pg.a att vi har då julkonsert") Nu ska jag läsa, läser en fruktansvärt bra bok just nu!;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är väldigt duktig på att ta bilder:). Var får du alla idér ifrån?

2009-12-16 @ 15:34:55
URL: http://smultrontoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0