nu står julgranen på plats!

Vi klädde ju granen igår och det vart verkligen en annan känsla hemma! (Det är bara en sån där julig-känsla!) 
Idag har vi mest varit i kyrkan och övat på avslutnings låtarna. Och slutade kanske nån gång vi 2-3.
Sen hade jag slöjd på morgonen och då gjorde jag klart mitt spel som jag höll (?) på med.. ")
Iallafall, så hade vi främmande hemma idag när jag kom hem från skolan. Våra kompisar (eller, vad man ska säga). Dom har iaf fått en bebis! Hur gullig som helst och knappt som knappt är nio månader (kanske inte så bara, men den är iallafall supersöt!) Jag tog lite bilder även om den kanske inte ville sitta stilla då länge! =)
Sen ska jag på träning och ikväll är det väl mest chill! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0