Sorry, im gone better me...

Hej, har inte skrivet på ett tag (två dagar) Men ska försöka bli bättre men som ni kanske vet har jag lite fullt upp! ( "/,,,) Men jag har inte haft tid men, men nu ska jag berätta en stor nyhet! I morgon kl.14.00 ska SVT filma hemma hos mig och intervjua mig, gissa varför? Jag ska vara med i ett program som heter "Bulldog". Ååh, jag kom med, för ni som har läst min blogg så var jag och provfilmade för just detta. För ca. 2-3 veckor sen. Sen ringde dom upp och sa att dom ville ha med mig! =) Imorgon så är det pysseldag i skolan! (eller rättare sagt jul-pysseldag!) Och då kommer man få gå till olika stationer och bara pyssla, se film eller baka m.m. Vilket betyder att det kommer bli en rätt så slapp dag för mig (a) Seeees, kram! =)




/ 1 modell; malin / 2 modell; tea / 3 modell; malin / 4 modell; tea / 
                 "eller modeller och modeller?" ;)
                             foto; jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0