1 av 3 000

Ikväll ska jag på fest hos amanda för hon fyller år! GRATTIS AMANDA! 12 ÅR IDAG MIN VÄN <33
Japp, sen så ska jag väl tillbringa resten av kvällen där med min "friends" ;P Igår var vi på stan när vi skulle kolla på ljusfesten =) Då skulle vi leta efter Cornelias lykta för hennes skulle stå där, (kanske inte den största chansen att man skulle hitta den, pg.a att det var över 3.000 lyktor!) efter en halvtimmes letande skulle vi åka hem. Då lyffte jag upp en lykta och frågade om det var den och gissa vad det var den 1 av 3.000 lyktor! Bra jobbat va?
+ Cornelia vart jätte stolt och glad! Så när vi kom hem firade vi med tomtebloss(stavning!) som ni ser på tredje bilden och sista bilden är på Cornelias lykta! =)
Nu kommer iallafall lite bilder från ljusfesten.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0