Christmas ... it's not far away

Igår efter en ganska så lättsam dag åkte vi till repet. Sen så åt jag en riktigt god middag hos malin! Och efter det kom tea och då åt vi chips, drack julmust!, prattade och såg såklart på idol! Sen idag har jag varit på teater magazinet hela dan och tittat på en massa bra pjäser..och såklart spelade jag också, det har varit en jättetrevlig lördag också ska jag dessutom vara med några "poolare" ikväll! ;D Jag är ledsen om jag varit lite dålig på att uppdatera det senaste dygnet, men som ni hörde så har jag haft fullt upp! Men jag har faktiskt några bilder på G! 
Men nu kommer iallafall några finfina bilder på min ny..upp..satta julstjärna!..(heheh)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0