Franska är på schemat..

Hej, idag hade vi franska som B-språk. Det var faktiskt väldigt roligt! Så nu står det nog mellan franska och tyska för mig..! Efter skolan åkte jag på stan med malin, amanda, nike och tea ^^. Där köpte jag en present till amanda, eftersom att hon fyller år och ska ha fest på lördag! Jag kan tyvärr inte säga vad jag köpte pg.a hon brukar läsa min blogg.. =] Jao, sen så skulle jag träffa mamma för vi skulle byta ett par jeans på lindex och då valde jag en vit t-shirt med drag kjedjor (som var fast sydda några stycken..) & ett par randiga raggsockar! (hehe, älskar ordet raggsockar!) Iallafall, jag kommer att lägga upp bilder på det imorgon för nu måste jag fixa lite saker, men vi hörs!

bilden är från "Google".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0