I morgon börjar skolan igen!

Hej! I morgon börjar ju allt igen så jag hade tänkt att njuta av den lilla stunden som är kvar av höstlovet genom att mysa lite med mamma ;D Men annars idag har jag mest läst, sett på film, pluggat och tagit det lungt.
Igår var det ju också halloween! Vad gjorde ni då? Själv så spelade jag spel och myste med en kuslig film och åt lite gott! Det kom förbi kanske tre hos oss vi hade en liten skål med godis till bara dom som kom förbi, pg.a svinis.
(hhe kanske töntigt men man vill ju va på den säkra sidan, även fast hela våran familj antigen har eller haft svininfluensan) annars va det en väldigt rolig halloween!
Hoppas ni iallafall haft en bra dag idag ni också, nu hade jag tänkt gå och ta en glass och fortsätta mysa, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0