I´ wont snow!

Hej, nu är det ny vecka (v.49!) och snart är det nytt år ;D Men det bästa av allt imorgon är det exakt fyra veckor kvar till Julafton! Och på söndag är det första advent! Japp, det är ju den bra nyheten och den dåliga är att det inte finns nå snö här uppe i norrland! ( buuuu) Jag vill ha snö istället för regn, så nu är någon så snäll och ser till att det ligger lite snö på backen i morgon! (hahah) Nu ska jag iallafall strax på träning, och det blir väl kul! =)
Och nu ska jag se till att inte komma sent så vi slipper löpning sista kvarten! Men då får jag hoppas att alla andra också tänker så! Nu ska jag titta på några bloggar så hörs vi sen, men nu kommer bilder från igår när vi var och spelade på en gymnastik-tävling för att få in lite pengar till klassresan! (staving!) Dom var iallafall jätteduktiga!Kolla själv........(llr?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0