New moon, bio....love it!

Hej! New moon har blivit ändrade till 11 ÅRSGRÄNS! I´m so happy ^^. Så då kanske jag ska gå och se den med några i helgen (awwah!) Igår hade jag fullt upp så det var pg.a. det jag inte kunde höra av mig....Först så skulle vi till vårdcentralen och vaccinera oss mot svinis (svininfluensan..) Och aja vad det brände! Men nu ska jag inte skrämma upp er som inte tagit, jag är iallafall STOLT över mig själv som tog den ;D Sen skulle jag på teater, där vi håller på att öva in våran pjäs till jul! (owah längtar tills JUL) Sen skulle jag äta middag (där). Efter det så kom mamma förbi och vi cyklade till midgård där vi sen skulle se min kusins reyv (3:ornas revy / projekt) och den ba ägde! ;D hihih, japp sen var det bara att cykla hem genom halva stan.. =) (super kul :? nepp..) Ja, och denna dag har väl beståt av skola, rep och nu sitter jag ju här ;D Nu ska jag strax fara och titta på ljusfestivalen och ta några fina bilder!

Kommentarer
Postat av: tine

MÅSTE SE NEW MOON SNART JAG MED!! :D

2009-11-21 @ 14:39:37
URL: http://bakomdatorn.blogg.se/
Postat av: amanda

sv; ja, det skulle vi nog kunna göra :)

2009-11-21 @ 16:35:34
URL: http://minafotografier.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0