svt...

Hejsan, idag så har jag varit på svt och provfilmat för ett program som heter "Bulldog". Det var jätte trevligt och kul! Vi fick en göra en intervju och berätta lite om oss själva. Sen kommer dom ringa upp om en vecka om jag kom med...=) Sen så hade vi ensemble som sista lektion och fick vi höra den låt som vi ska spela på till 3:ornas revy. Jag ska spela trummor, så det blir väl kul! Sen ska jag följa med min lilla syster ikväll och lyssna på när hon spelar fiol. Så resten av kvällen tillbringar jag väl med syrra och läxor..(hehehh) Japp, vi hörs! ;D
Här kommer lite bilder från en kompis kväll med amanda, nike, tea, malin & ida....




Kommentarer
Postat av: tine

du kommer tycka den är as braa! :D

snygga bilder, plus hoppas du kommer med på det där programmet eller vad de nu e ;d

2009-11-18 @ 19:36:55
URL: http://bakomdatorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0