this day

Denna dag har varit rätt så jobbig, för jag kan inte riktigt prata! Det suuuger, så fort jag öppnar mummen låter det som om jag vore i målbrottet (XO) Iallafall har pluggat lite smått nu men vi får väl se hur det blir med att fortsätta (hehehh). Idag har jag och Amanda varit vikarier för 4:an, det gick väl sådär men dom gillade det iallafall ! =)
Sen skulle jag och några andra bl.a Malin(h) spela en famfar (stavning?!) inför hela skolan ( och då menar jag verkligen hela skolan med alla ansikten på  en själv samtidigt!) Jaja, jag känner mig iallafall stolt som gjorde det! ;D
Nu ska jag väl fortsätta med att plugga (pg.a att jag inte har något val ;O) CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0