hold an a minute!

Jag kan inte tro det nästa lördag ska vi ha våran spelning! Idag gick det faktiskt (enligt mig) super
på repningen, förutom att amanda är bortrest... :/ Sen hade vi prov i engelskan, jag kan inte säga
att det gick bra men! 26 av 32 det är väl ändå kanska så okej eller?! Iallafall man måste ju gå vidare!
Nu ska jag snart äta, sen så kommer det ett par vääääldigt snälla kompisar hitt som heter, Nike, Malin, Tea
och Sanny ;D Sen i morgon ska jag på match vid 11-12, och det blir ju kul!
Nu kommer lite bilder som jag tog för ett tag sen foto-idén fick jag av Amanda, man tar ett
vinglas/vanligt glas och ställer det under en kran. Sen gäller det att försöka fånga vattnet när
det träffar vinglaset/ vanliga glaset..
Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0