Chinese food and a good movie

Hej!
I går var jag, amanda, tea, malin, viktor, albin och hugo hemma hos Hugo.
Vi såg på Idol, kändisjunglen och mycket mera! Det var super kul vill gärna göra om det :)
Men jag hade ingen kamera så det vart inga bilder för min del..Men Malin tog massor av bilder så håll utsikt på hennes blogg ; www.malinforsgren.blogg.se

Ja, Idag på morgonen så städade vi mest men det var väl kul. (men lite jobbigt mot slutet ;P)
Men, men sen så åkte vi och beställde Kina-mat! Super gott må jag säga :D Efteråt kände
jag mig super mätt! Sen såg jag på Harry potter och fångaren från askaban =] hehe, den var faktiskt jättebra!
För det var jätte längesedan, jag lovar det var i tvåan ;D
Men iallafall vi ska väl äta snart tror jag, men i kväll ska jag åka till amanda och jag och malin ska få sova över där det kommer bil grymt kul!
men nu kommer lite bilder....


Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0