HOME!

Hej!
Efter dom två långa timmarna när vi repade in med Hockey Musikalen, så fick vi äntligen åka
hem! Jag tycker själv att det var ganska jobbigt. (hehe) I slutet så sjöng vi en hejar-låt eller vad man nu säger och då så hoppa de alla upp och ner så det kändes lite som en studdsmatta faktiskt! =)
haha, ja det var väl det ;) Föresten så tog jag med mig kameran till  repet så dom ser ni i morgon...
Jag vet att jag hade lagt in bild på klassen och så men vi fick inte lägg ut dom det suger men ändå ;(....
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju bara pernillas kamera, det var ju fotografen som tog bilderna ;)

2009-09-05 @ 11:02:40
Postat av: pernilla

amen det är ju amdå min kamera? :d

2009-09-06 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0