Snart kommer hösten...

Hej!
Nu sitter jag här och tittar på teve och myser! Det är verkligen så
här härligt att sitta inne i varmen när det är så kallt ute! Jag tror att jag kommer att be mamma göra upp en brasa när hon kommer hem =] Jag har redigerat lite bilder från fotnigen med Amanda dom vart jättefina!
Och dessutom fick jag ett par jätte fina bilder på Amanda :) Det kanske inte vart världens skärpa men jag är nöjd!
Sen så gick det förbi en med en hund, han frågade om vi ville fota den. Vi tackade ja!
Den ser ni på bild numer 3 :) Sen gjorde vi våran egna reflexskerm (hahe)
det gick så där men jag tror Amanda fick någon bra bild iallafall ! ;)
Nu ska jag som sagt fortsätta att mysa så nu kommer bilder!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0