sorry, that i'm not been uppdate..

Jag har inte uppdaterat så mycket de sista dagarna, men om man ska säga en kort förklaring om vad jag gjort...
ONSDAG; Sov jag över hos min kusin och vi såg på 2012. Själv tycker jag att filmen i sig var så där, men den var rätt så överdriven.. TORSDAG; Jag åkte ut till mormor och morfar med min kusin (och bror) Där åt vi också middag. Sedan åkte jag hem och sen efter ett tag ringde jag malin o amanda.. dom kom över och vi spelade spel, satt vi datorn och bara typ pratade.. FREDAG (alltså idag..) Va jag med nike, malin, amanda och ännu en malin :) Vi va hemma hos malin och tog det lungt ett tag och satt vi datorn, tills vi gick ut gjorde en ja, som alla andra har sagt.."fin".. Nu ska jag lägga mig och läsa och ta det lungt och sedan gå och lägga mig.. + jag har lite smått med bilder från när jag sov över hos tine, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; hahah, nej tack. Tycker vi avstår ;)

2010-04-10 @ 11:25:16
URL: http://minafotografier.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0