answer

Ännu än fråga om filmen och jag svarar gärna också på dem..
Coolt :P Vars har ni fått utrustingen ifrån?? :)
svar; Jag och Amanda har ju skrivit ett manus på egen hand och gillar också dram och film så vi tänkte att vi skulle göra en film av den och då har vi sedan tagit kontakt med olika företag, som exempel www.filmivasterbotten.se eller www.studieframjandet.se. Jag skulle mest rekomendera studiefrämjandet, för där kan man göra nåt som heter studie cirkel och träffas ett antal gånger några stycken, men då måste man ha ett tema (och det behöver inte vara film, utan vad som helst te.x; foto, musik, bild m.m. Läs också mer på deras hemsida) men om man vill starta en studie cirkel, måste man ha en ledare i gruppen som har gått två utbildningar (minst, men det finns fler om man vill) och det är Cirkellutbildningen A och B. Och det är helt gratis!
Det finns såklart mycket mer fakta om detta, men som jag sa kan man läsa om allting på deras hemsida www.studieframjandet.se. Men man kan inte tro att man gör en film och få utrustning bara så där. För jag och amanda tog kontakt med dom här personerna ungefär för ett år sedan och så gick hela sommar lovet och sedan till hösten hörde dom av sig och sa att det gick. Men tolamod lönar sig allt! Sedan kan man då låna utrustning (om man får) från www.filmivasterbotten.se för de hyr ut det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0