extra lång helg

Hej på er allesammans, i lördags så var jag och några kompisar med på en skiva som kommer att komma till jul. Berättade inte det för er i lördags, så tänkte bara att det kanske var lite intressant... (hmf) Sen igår hade vi våran filmträff återigen, det gick sådär. Men nästa gång kommer det att vara där en vuxen! (så det blir nog bara bra)
Sedan gick vi några st. på stan och köpte ansiktmasker ;) Jag tycker det är super roligt, speciellt när man drar loss den.. (okej, det där lätt lite skumt ?) Iallafall, sen på kvällen gjorde vi det tillsammans. Sen kom Viktor, Hugo och Ablin förbi. Vi hade tänkt se på Jennifer´s Body, men när vi väl börjat så bytte vi för den var lite spc, och läskig... IDAG hade vi ledigt från skolan, för vi har studiedag. (YESYYYY) Så idag gick jag, julia, amanda, hugo och albin på stan. Jag köpte en T-hsirt från gina tricot, för 99:- / ett halsband för 79:- och ett par örhängen för 29:- båda från J:C / & en hatt från Kaphal, för 79:- Nu när jag skriver upp det känns det som jätte mycket, men what ever ? :p (hahahh) Ett plus är att jag har massvis av bilder från helgen men nu ni får några, från i lördags när vi gick till och från kyrkan.






 


Kommentarer
Postat av: Nicole

men gud fail bajskorv vad ful man kan vara, det är skämmigt emma hahah xD

2010-02-09 @ 20:42:41
URL: http://supergirl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0