härlig morgon

God morgon, kanske. Idag vaknade jag kl.9°°, tidigt? inte för mig, jag brukar nästan alltid vakna tidigt på morgon nu för tiden ochd å är det jätte lätt att stiga upp ur sägen. Men så är det dess värre inte på vardagarna.. När jag vaknade så åt jag frukost och satt och läst lite för cornelia ur Kärleks Mysteriet av Martin Widmark. Ni vet lasse och maja böckerna eller rättare sagt Lassemajas dektivtibyrå, jag måste bara säga att jag fortfranande älskar dessa böcker! Det känns verkligen som att man själv springer runt där och jag bovar med Lasse och maja. Jag tcyker att ni ska ge dom en käns även fast det är så kallde "barn-böcker" så är dom såå bra (jag och min barndom..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0