fredag, lördag, söndag..

Här inte bloggat under helgen, men har haft det fullt upp, om jag säger så. Men en liten samman-fattning..
FREDAG
Disco, var väl kul fast inte så bara som det förra jag var på ;p Men kul iallafall! Sen sova jag över hos amanda, vi poppade popcorn och såg på "Zombieeland" Den väldigt bra, och rolig (och läskig ;p)
LÖRDAG
På lördags morgonen drog vi oss i en halv timme typ ;) Sedan gick vi upp åt frukost, efter det skulle min familj åka till badhuset (i holmsund) och bada, & då följde amanda med! Sen åkte vi hem..Sedan efter maten vart det så att tea och amanda skulle sova över hos mig, och då åt vi chips och mest bara chillade! ;)
SÖNDAG
Klockan 12°° (på söndag) åkte vi in till studiefrämjandet där vi träffades alla i filmen och prövade lite rollspel, repiterade och pratade om filmen vi kommer att träffas flera gånger.. Jag kan väl erkänna att det inte gick super men, men. Nästa gång så! ")

NU ska jag gå upp och hjälpa till med maten, och mest ta det lungt! hejdå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0