Handboll (?)

Helluj, nu sitter jag här vid datan (som VANLIGT!) Hahha, ja det är så att jag funderar på att börja med handboll..(?) Jag vet inte varför, eller jo jag tycker det är kul & har velat det förut också. Men vi får se hur det blir med den saken. Idag har jag och amanda iallafall varit och fixat lokal osv. till våran film som vi håller på med, så det var ju bra =) Efter det gick vi till hennes pappas jobb, där vi fick hamburgare (Gottgott!) Sen så har jag varit hemma nu i cirka en timme nu, och mest tagit det lungt..Det var tänkt att jag skulle på träningen men det hans (?) inte.
Men tror att jag ska försöka plugga lite smått nu, till provet/testet vi har nu i veckan. Hejdå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0