helt perfekt!

Idag kl.09.00 åkte jag till Svt för att sedan få åka och ha en träff med en hund..LUCKY heter den lilla hunden som blev min för en dag. Först så hoppade jag lite med honom, sedan skulle vi sitta i soffan och mysa, haha! Hon var alldeles, alldeles underbar! Sen vi jag gå ut och leka med henne i snön och vi ställde upp som en hinderbanna som hon skulle hopp, och hon klarade det! ") Efter allt detta, skulle hennes matte lära mig hur man "gjorde när man skulle gå på utställning". Och jag klarade mig bara bra, sa hon! Och nu den andra STORA NYHETEN jag har faktiskt klippt mig, så nu är jag alldeles nyklippt sen igår ;) Här kommer en bild på lucky...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0