juli, augusit...

JULI
En månad som jag var med mycket kompisar, te.x bild som ni ser längst ner är ifrån när jag hade picknink med några kompisar. Men sen hörde vi ett muller och det kom lite mörkamoln mot vårat håll så vi vart tvungna att rymma hem! ;) (btw, bilden togs innnan mullret.) Sen var jag och badade mycket och tog den härliga bilden på sanden..Och jag började pröva på att sminka mig själv och fota sen, den ni ser här hjälpte min kusin mig med..






AUGUSTI
Jag tyckte att det var roligt att fota människor så har får ni lite smakprov..Och natur var det jag nästan fotade mest. Sen av nån konstig anlednig har jag hittat många bilder på skor! (hehe, kan man tänka sig)..





glöm inte frågestunden avslutats imorgon! Nu blir det stan och sen till kupan")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0