should we call it happy (?)


Ja, idag så kollade jag lite på mammas och pappas gammla objektiv (dom var också sony, men dessvärre
gamla så dom passade inte på min kamera) Men bara för skoj skull, skulle kolla lite på dom och då satt det på fyra skylight
filter tre (1B) och ett (1A)... Och dom passar på min kamera! "P Inte att pratta om att jag är glad, men nu har jag ju tre stycken (1B) så då får jag väl ta och sälja två, & då för det kan jag kanske köpa ett nytt filter!
Annars så ska jag strax fika/äta lite lunch och sedan drar jag till amanda för vi ska ha en träff med dom som ska skådespela i våran film ;) Så det ska bli kul! Hare bra! ")

Kommentarer
Postat av: Helene

galet snygg blogg :D

2010-01-06 @ 17:59:20
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Helene

hihi, yaaaa! :D men det är ju bra! :)

aw, sötis då! :D

2010-01-07 @ 12:04:50
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0