Suddenly it´s sunday

Hej och hopp! Snön bara faller ner, man undrar när det slutar (?) Men det får gärna hålla på ett tag till för mig!
I går var det innebandy match, för nu har tettondagscupen startat. Så det blir lite fullt upp nu. Men idag skulle jag villa, men på både måndag och tisdag så ska jag spela! ") Men man kan inte precis säga att det var en så bra start på cupen pg.a att jag först blev till stöt så det började blöda under nageln och den gick av (inte det mysigaste..!)..och sedan ramlade och slog mig på armbågen, och fick ett stort fint och härlig blåmärke! Japp, men nu får man väl bra hoppas på att det går lite bättre. Men som tur så vann vi! 2-1 mot dom som är 95:or, alltså två år äldre (!)  Sen igår var jag hos malin, med tea, amanda och en till malin ;) Vi gjorde ansiktmasker, eller jag fick ta det som blev över av teas (heheh, hon e så snäll!) Sen pratade vi mest och poppade popcorn! Ikväll blir det förhoppnings vis kompisar också, men nu ska jag äta middag! Hare bra, idag har jag också varit ute på en promenad och fotat, och bilder från igår vat det så...Bilder kommer!
 också en stor slagen och supersöt video!


Kommentarer
Postat av: Neha

Det får gärna snöa på natten och vara sol på dagen

2010-01-03 @ 23:29:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: jeliin

gud vilken söt kille :)

2010-01-04 @ 20:27:23
URL: http://jeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0