Television..

Hej, idag (eller imorse) var jag på svt och spelade in idag! Åååh, vad pirrigt det var! Men det gick allt bra ")
Sen där så skulle jag först gå in och sätta mig på en stol, och då skulle dom intervjua mig. Sen innan dom verkligen filmade i "action" så fick jag ju öva flera gånger. Med den som skulle intervjua mig och med en annan. Man måste också sminkas innan man filmar, så jag fick massor av simk och puder i ansiktet "S (!) Det var lite jobbigt faktiskt ;) Men en ganska häftig sak är att hon som intervjuade mig i programet är/ska vara med i Let´s dance! Ikväll kl.20.00, missa inte det! Och då ska ni rösta på Cloudia! ") Annars idag gör jag väl inget speciellt, men det blir så klart en TV-kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

Söt blogg :) Kikar in och önskar dig en jättebra helg :) kram

2010-01-08 @ 15:14:20
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Malin

Du verkade typ inte ett dugg nervös! :)

2010-01-08 @ 19:09:36
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0