Tick, tack..

Nu käns det som om tiden går snabbt och förut gick den långsamt (efter som jag hade tråkigt) Det är konstigt det där med tiden...Idag har jag iallafall varit på skolan, vi hade engelska, geografi, musik osv.. Fast musiken var ju kul, vi har precis valt vilket instrument vi vill spela till treornas reyv. Jag ska spela bas! Och det ser jag fram i mot faktiskt! :) Nu ska jag strax ge mig ut igen (llr, har varit hemma i en timme typ..)och traska iväg till mina nya skola som jag ska börja på till hösten, när jag då alltså börjar sjuan. Dom har öppethus där ikväll, så där ska jag nu om en kvart träffa malin och amanda! =)

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig

2010-01-20 @ 14:42:52
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0