godis förbud..

 Alla som känner vet att jag hade godis förbud ända till februari i år och nu ska jag ha det igen och jag börjar idag den 1 mars. Men denna gång kommer jag att kanske bara ha det i två månader (pg.a klassresan som är i maj, men vi får se.) I morgon är det där i mot FRILUFSDAG! ;) Superduper roligt, ska det bli. Så nu har jag precis kommit hem från kvantum där jag varit och handlat lunch till morgon dagen :) Sedan igår efter film träffen, var jag och träffade en liten bebis som nyligen kommit till jorden! Jätte söt, som nu inte fått ett namn (för den är bara cirka 2 veckor) Jag hade också med mig kameran, så ni kommer senare att få se bilder. Men nu kommer bara ett få bilder från helgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0