sunglasses


Vid 12 tiden idag tog jag malin och tea, bussen in till stan och då gick vi på Subway och åt go mat! Deras mackor är verkligen goda. Sedan så gick vi och tittade mest hittade en snygg kofta på Gina tricot, som kanske skall köpas senare.. Men vi får se. Sedan gick vi in på H&M där vi köpte varsin ansiktsmask(förutom malin som hade en hemma) som vi sedan ska göra tillsammans efter maten. Sedan ser ni dom zzupersnygga "pilotglasögonen" från lindex (BARA FÖR 69kr!!) som jag köpte i måndags, kände mig rätt så cool när jag runt med dom på stan då. Nu blir det mat, se you soon.. p.s har några bilder på malin som jag ska redigera snart så håll utkik efter bilde's..d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0