svaren på..

FRÅGESTUNDEN KOMMER HÄR!


Vad är ditt favorit program? Mitt favorit program är nog.. Ghost Whispers & Glee, även fast jag inte tittar på dom så ofta :)
Vem e den bästa kusinen? (hihi) Den bästa kusinen som jag har är nog den som är närmast mig i ålder och den jag kan prata mest med är Tine som är 16år ;)
Hur klarade du av att INTE äta godis på ett år? Jaa, jag försökte att inte vara i närheten av det i början (eftersom att suget var GANSKA starkt!) men efter ett tag försvann det som! :D
Favorit färg? Grönt, rött och gult måste jag nog säga. Härliga och glada färger :)
Bamse eller Kalle Anka? Bamse är KLART bäst!!
Favorit djur? Hund är nog mitt absoulta favorit djur, men sen kommer katter :)
Paris eller London, vart skulle du helst åka på semester? Jag skulle nog säga Paris, även fast jag inte skulle tack nej om jag fick en resa till London.
Gillar du fiskfilé? Jag tror inte jag har smakat det :p (flum, flum..)
Vem är bäst? Everybody is best! ;))
Vem är coolast? Jadu.. ingen aning.. :p

Tack för alla roliga frågor! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihiih aaaaw :]

2010-03-16 @ 19:40:34
Postat av: tea

hahaha,jag tycker att jag hade dom bästa frågorna..elr inte ;P

2010-03-21 @ 12:57:33
URL: http://teaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0